Facebook Pixel Code
Importanta Serviciului de Asistenta - Blog vandCabinaFoto.ro |

Importanta Serviciului de Asistenta

  • Acasa
  • »
  • Blog
  • »
  • Importanta Serviciului de Asistenta
Importanta Serviciului de Asistenta -  - vand cabina foto .ro

Vizualizare: 627

Ca să începi o afacere ai nevoie de curaj. Unii ar zice că totul se rezumă la bani dar, pe noi, experiența ne-a învățat că totul pornește de la curajul de a face ceva în plus, si de a dezvolta o afacere prin forțe proprii.

Din păcate, tot experiența ne-a demonstrat că, odată ce ai început afacerea, încrederea și curajul se transformă rapid în nenumărate frustrări. Senzația că ești singur, că ar trebui să știi totul, să faci totul, că tu ești baza afacerii tale și că orice greșeală costă, te poate face să tragi concluzii greșite cum că afacerea nu e pentru tine.

Noi, cei de la Photo Booth Factory am hotărât încă de la început să implementăm o plasă de siguranță pentru clienții noști și să nu-i lăsăm singuri. Așa că, am implementat un sistem de asistenta unic in tara, pentru a fi siguri ca indiferent de ora, zi sau loc, orice membru din comunitatea noastra va avea suportul de care are nevoie in unele momente mai putin placute - de exemplu atunci cand intampina o problema de ordin tehnic si este la eveniment si nu stie cum sa o rezolve.

 

De ce am ales să facem asta? Pentru ca implinirea noastra tine de succesul afacerii clientilor nostri si pentru ca stim cat de greu este sa te confrunti cu o problema in business, indiferent de natura acesteia, si sa nu ai cu cine sa te sfatuiesti sau pe cineva sa te indrume. Am simtit acest lucru pe pielea noastra atunci cand am inceput afacerea cu inchirierea cabinelor foto, si cand intampinam o problema nu aveam pe cine sa intrebam sau cu cine sa ne sfatuim.

 

Așa că, am hotărât să avem grijă de clienții noștri și să le oferim tot suportul de care au nevoie.

 

In ce consta sistemul nostru?  Simplu.

Am creat 2 grupuri private, in care au acces exclusiv doar clientii nostri.

Avem un grup de Facebook, de dezbateri generale, in care se discuta orice aspect ce tine de acest tip de business ( de la metode eficiente de promovare, tehnici de diferentiere, proceduri de relationare cu clientii si ofertare etc)  si un grup de urgente, pe WhatsApp, in care atunci cand un client intampina o problema, va posta acolo descrierea problemei si o poza pentru a oferi o imagine cat mai completa, iar unul din membrii cu experienta ii va oferi ajutorul in cel mai scurt timp. Momentan avem aproape 90 de membri in acest grup, din care peste 20 sunt cu experienta in business de peste 3 ani, astfel incat au acumulat o cantitate mare de informatii si sunt gata de a-i ajuta si pe cei aflati la inceput de drum atunci cand acestea se “impotmolesc”.

 

Pentru a va face o idee mai clara asupra eficientei celor 2 grupuri, atasam mai jos cateva print screen-uri de unel discutii de pe cele 2 grupuri:

 

Photo Booth Factory - Grup WhatsApp Urgente

 

 

Photo Booth Factory Owners

 

 

Pe aceasta cale vreau sa le multumesc celor mai activi membri de pe aceste grupuri, oameni care contribuie in mod constant cu informatii si care aduc un aport valoros comunitatii:

 

Aparaschivei Andrei – www.atelieruldefotografii.ro

 

Bogdan Gabriel Micu – www.fabrica-de-distractie.ro

 

David Suclea – www.salutphotobooth.ro

 

 

Aparent, închirierea de cabine foto pentru evenimente este un business simplu și la îndemâna oricui. În realitate, clienții noștri au nevoie constantă de ajutor iar noi suntem gata să le oferim tot suportul de care au nevoie. Lucrul cu aparatură electronică, fie ea și de ultimă generație, implică uneori situații neprevăzute, erori, bug-uri tehnologice, piedici care, în lipsă de ajutor în timp real, pot deveni probleme majore.

Pentru ca tu să depășești cu brio astfel de momente, ți-am pus la dispoziție sistemul de ajutor ÎN TIMP REAL. Membrii cu experiență ai comunității sunt gata să îți răspundă oricând la întrebări și să te ajute să ieși din impas.

 

Noi, fondatorii acestui grup, activăm ca și tine în industria evenimentelor private așa că suntem online la ore târzii, în zilele de weekend sau de sărbători. Nu vei trimite niciodată o solicitare de ajutor la care să nu primești răspuns imediat pentru că suntem prea ocupați, e târziu, e sărbătoare și nimeni nu lucrează.

Cineva va fi mereu acolo să te ajute pentru că noi am ales să ne tratăm clienții cu respect, să-i transformăm în parteneri și să ducem mai departe ideea de comunitate de afaceri fie ea și la distanță, prin intermediul rețelelor sociale.

 

Hai si tu in comunitatea noastra!

Utilizăm cookie-urile pentru a vă asigura că vă oferim cea mai bună experiență pe site-ul nostru.
Dacă veți continua să utilizați acest site, vom presupune că sunteți mulțumit de acest lucru